Maudymosi kostiumėliai

Skip to Main Content »

  • Pristatome Prekes

    Į visas pasaulio šalis

  • 100%  Grąžinimo Garantija

    30 Dienų laikotarpyje

  • info@alesandra.lt

    Turite Klausimų?

 
Mano krepšelis

Jūsų prekių krepšelis tusčias.

Gaukite 10% Nuolaidą Registruodamiesi Naujienlaiškiui!
£

You're currently on:

Mielas kliente,

Labai maloniai prašome Jūsų įdėmiai perskaityti žemiau pateiktus dažnai užduodamus klausimus. Jei vis tiek neradote atsakymo į rūpimą klausimą, susiekite su mumis elektr. paštu info@alesandra.lt 
Užsakymai


1. Ar užsakymai priimami tik per internetinę parduotuvę?

Taip. Prekiaujame tik internetu.

2. Ar saugu užsakinėti per Alesandra elektroninę parduotuvę?

Taip, mes garantuojame užsakymo saugumą. 

Alesandra internetinė parduotuvė yra patikrinta ir suteikia 100% garantiją, kad visi Jūsų duomenys, pateikti darant užsakymą, yra saugūs bei nebus naudojami trečiųjų asmenų ar kitoms reikmėms.

3. Kaip sužinosiu, kad gavote mano užsakymą?

Atlikę užsakymą Jūs gausite patvirtinantį laišką su užsakymo numeriu. Taipogi, atlikus apmokėjimą Jums bus išsiųstas elektroninis laiškas su patvirtinimu, jog gavome apmokėjimą.

4. Ar galiu pakeisti savo užsakymą?

Jei užsakymas yra priimtas ir patvirtintas, Jūs, prisijungę prie savo paskyros, jau nebegalite keisti užsakymo turinio. Jei apsisprendėte pakeisti savo užsakymo turinį iki užsakymo priėmimo bei patvirtinimo, prašome apie tai mums nedelsiant pranešti elektroniniu paštu info@alesandra.lt

5. Ar galiu sekti savo siuntą?

Taip, Jūs galite savo siuntą sekti ir matyti jos buvimo vietą. Kai prekė Jums bus išsiųsta, pageidaujant pateiksime siuntos registracijos kodą. Kodas gaunamas pateikus užklausą el. paštu  

info@alesandra.lt

.  Įvedus kodą į pasirinkto siuntų aptarnavimo centro tinklapį, matysite užsakymo būklę.

6. Ar galiu atšaukti savo užsakymą?

Jei užsakymas jau išsiųstas - nebegalite atšaukti savo užsakymo. Jei vis dėl to apsisprendėte atsisakyti savo užsakymo – palaukite, kol siuntinys Jus pasieks. Tuomet galėsite grąžinti užsisakytas prekes, atsižvelgiant į visus grąžinimo reikalavimus.

7. Gavau ne tą prekę, kurią užsisakiau / Gavau brokuotą prekę. Ką daryti?

Jei atsitiktų taip, jog per klaidą Jums buvo išsiųsta ne ta prekė, kurią užsisakėte, arba ji yra brokuota, kuo skubiau susisiekite su mumis elektroniniu paštu  

info@alesandra.lt

 informuojant apie iškilusią problemą. Taipogi, neužsisakytą arba brokuotą prekę prašome nedelsiant mums grąžinti. Siuntimo išlaidos Jums bus apmokėtos.

 

Siuntimas


1. Į kokias šalis siunčiate prekes?

Siuntas siunčiame į visas pasaulio šalis. Siuntimo mokestis priklauso nuo šalies, kur pageidaujate gauti prekes, siuntimo būdo bei prekių svorio. Daugiau apie siuntimo kainas skaitykite skyriuje Prekių 

Pristatymas.

2. Per kiek laiko bus pristatytas užsakymas?

Pristatymo laikas yra skirtingas ir priklauso nuo pristatymo adreso, kur pageidaujate gauti prekes. Taipogi, pristatymo laikas priklauso nuo siuntos aptarnavimo centro. Daugiau apie tai skaitykite skyriuje Prekių 

Pristatymas


3. Ar galite siuntą pristatyti kitu adresu, nei mokėtojo adresas?

Taip, prekes pristatome į bet kurią Jūsų pasirinktą vietą. Pildant užsakymo informaciją prašome nurodyti pageidaujamą pristatymo vietą.


4. Ką daryti, jei esu išvykęs, kai siuntinys bus pristatomas?

Jei esatę išvykę tuo metu, kai yra pristatomas siuntinys, kurjeris jį gali palikti bet kuriam šeimos nariui arba asmeniui, kuris tuo metu yra pristatymo adrese. Kurjeris taip pat gali palikti pranešimą apie bandymą Jums pristatyti siuntą. Pranešime bus nurodyta tolimesnė informacija kaip ir kur atsiimti prekes.


5. Ar atsiimant prekes reikalingas parašas ir asmens tapatybės dokumentas?

Taip, atsiimant siuntą Jūs privalote su savimi turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą bei pasirašyti, jog siuntą atsiėmėte.


6. Ką daryti, jei siuntinys neatvyksta laiku?

Jei negaunate siuntos nurodytu pristatymo laikotarpiu, prašome dar kartą patikrinkite siuntos buvimo vietą bei susisiekti su siuntų tarnyba, kuri Jums pristato prekes. Jei negavote išsamesnės informacijos apie siuntos būklę, susisiekite su mumis elektroniniu paštu 

info@alesandra.lt


7. Ar per Kalėdas turite pratęstą grąžinimo politiką?

Taip, visos prekės, kurios yra užsakomos Gruodžio 1 - 23 dienomis, gali būti grąžinamos iki kitų metų Sausio 10 dienos. Prekės, užsakomos nuo Gruodžio 24 dienos, yra grąžinamos pagal įprastą grąžinimo tvarką.

 

Grąžinimai


1.Per kiek laiko reikia grąžinti prekes?

Prekes reikia grąžinti per 14 darbo dienų nuo jos gavimo datos. Išsamesnę informaciją rasite skiltyje 

Grąžinimas/ Keitimas. 

Prekės  grąžinamos bei keičiamos vadovaujantis Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.


2.Kiek man kainuos grąžinti prekę?

Grąžinimo mokestis priklauso nuo to, kokį siuntimo būdą pasirinksite. Rekomenduojame prekes siųsti registruotu paštu.


3.Kaip grąžinti prekę?

Gavus prekę kartu gaunama faktūra, kurios kitoje pusėje rasite grąžinimo/keitimo informaciją ir formą. Šį lapą, atsižvelgiant į reikalavimus, užpildykite ir pridėkite prie grąžinamos prekės.


4.Per kiek laiko grąžinami pinigai už grąžinamas prekes?

Gavus grąžinamą prekę, apžiūrėjus jos būklę bei įsitikinus, jog nepažeistos grąžinimo taisyklės, Jums pinigai bus grąžinami per 2 - 3 darbo dienas.


5.Kaip galiu sužinoti savo grąžinamos siuntos būklę?

Išsiuntę grąžinimas prekes, Jūs gausite siuntos registracijos kodą (jeigu siunta registruota), kurio pagalba galite patikrinti siuntos buvimo vietą ir taip matyti, kada grąžinama prekė mus pasiekė.


6.Ar grąžinamos siuntimo išlaidos už grąžintą prekę?

Siuntimo išlaidos nėra grąžinamos. Jos yra grąžinamos tik tuo atveju, jei gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, arba ji buvo brokuota.


7.Ar galimas keitimas netikusios prekės į kitą?

Taip, Jūs galite netikusią prekę pasikeisti į kitą prekę. Tai galite padaryti užpildydami prekės keitimo/grąžinimo formą. Gavus prekę Jūs kartu gaunate ir faktūrą, kurios kitoje pusėje rasite grąžinimo informaciją ir formą. Šį lapą, atsižvelgiant į reikalavimus, užpildykite ir pridėkite prie grąžinamos prekės. Jei keičiama prekė yra brangesnė už grąžinamą, Jūs privalėsite primokėti skirtumą, jei atvirkščiai - Jums bus grąžintas skirtumas.

 

Mokėjimai


1.Kaip galima sumokėti už užsakymą?

Mes priimame šiuos mokėjimus:
  • Elektroninius pavedimus ir mokėjimus grynais pinigais. Jie atliekami per šiuos bankus: SEB, Swedbank, Citadele, Danske Bankas, Nordea, DNB, Medicinos bankas, Šiaulių bankas.
  • Mokėjimus, einančius per internetines mokėjimų sistemas Paypal ir www.mokejimai.lt,
  • Atsiskaitymus MAXIMA parduotuvėse ir Rkiosk kioskuose.
  • Apmokėjimus užsienio kreditinėmis kortelėmis.


2.Kada vyksta apmokėjimas?

Už prekes apmokėti galite iš karto pasiekus paskutinį prekių užsakymo lapą. Pagal pasirinktą apmokėjimo metodą, Jūs būsite automatiškai nukreiptas į savo banko sistemą arba Jums bus atsiųstas išrašas. Pagal išraše pateiktus duomenis, Jūs galėsite atlikti pinigų pavedimą (jei pasirinkote apmokėti grynais pinigais banke ar atsiskaityti už prekes Maxima ar Rkiosk kasose).
Akcijos


1.Kaip galima panaudoti nuolaidos kodą?

Norėdami panaudoti nuolaidų kupono kodą, įdėkite prekes į krepšelį. Tai atlikę grįžkite į savo krepšelį. Esančioje apatinėje juostoje „Dovanų kuponas arba nuolaidos kodas“ įveskite nuolaidos kodą. Kodo numerį rasite ant Jūsų nuolaidų kupono. Po to spauskite mygtuką „Naudoti kuponą“. Jums automatiškai bus paskaičiuota 10% nuolaida.
Prekės


1.Kaip gauti išsamesnę informaciją apie prekę?

Jei norite gauti išsamesnę informaciją apie prekę, susiekite su mumis elektroniniu paštu 

info@alesandra.lt


2.Ar turite dydžių lentelę?

Taip, standartinę dydžių lentelę rasite skyriuje 

Dydžių lentelė

Taipogi, daugelis prekių turi savo dydžių lentelę, kurią rasite prie prekės aprašymo.
Techninė pagalba


1.Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

Prisijungimo puslapyje spauskite „Pamiršau slaptažodį“ ir Jūs būsite nukreipti į tolimesnį slaptažodžio atkūrimo procesą.


2.Ką daryti, jei pakeičiau savo elektroninį paštą?

Jei pakeitėte savo elektroninį paštą, prisijunkite prie mūsų puslapio sistemos ir atlikti šiuos veiksmus: Mano paskyra >>> Profilio informacija >>> Suvesti naują elektroninį paštą >>> Spausti mygtuką „Išsaugoti“.


3.Ką daryti, jei patiriu problemų įvedant savo banko kortelės duomenis?

Pirmiausia pasitikrinkite, ar teisingai įvedėte visus kortelės duomenis. Tuomet, jei viskas tvarkoje, susisiekite su savo banku ir pasitikrinkite ar kortelė yra tinkama apsipirkimui elektroninėse parduotuvėse. Trečia, jei vis dėlto nepavyko atlikti mokėjimo, susiekite su mumis elektroniniu paštu 

info@alesandra.lt

.  Pateikite išsamią informaciją, kas Jums nutinka, kai bandote atlikti apmokėjimą. Iškilusią bėdą stengsimės išspręsti kiek įmanoma greičiau.



4.Kaip atsisakyti naujienlaiškio prenumeratos?

Norėdami daugiau nebegauti mūsų naujienlaiškio, nueikite į savo paskyroje esantį skyrelį „Naujienlaiškis“, kurį rasite kairėje pusėje, ir nuimkite varnelę nuo „Bendras Prenumeravimas“ ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.

 Kiti D.U.K.


1.Ar turite prekių katalogą?

Šiuo metu prekių katalogo neturime. Visos prekės, kurios parduodamos, yra patalpintos mūsų internetinėje parduotuvėje.


2.Ar turite parduotuvę?

Mes prekiaujame tik internetu ir parduotuvės šiuo metu neturime.


3.Kaip galima būtų su Jumis susiekti?

Norėdami su mumis susisiekti, rašykite mums elektroniniu paštu į 

info@alesandra.lt

. Į Jūsų laišką bus atsakyta per 48 valandas.
 
Web accelerated via IISpeed by We-AMP