Maudymosi kostiumėliai
-
Pristatome Prekes
Į visas pasaulio šalis
-
100% Grąžinimo Garantija
30 Dienų laikotarpyje
-
alesandra.info@gmail.com
Turite Klausimų?
Prekių pristatymas
8.1 Klientas, užsisakydamas prekes, gali pasirinkti prekių pateikimo būdą, pasinaudojant internetinės parduotuvės teikiama prekių pristatymo paslauga arba atsiimant prekes viename iš LP Ekspres paštomtų ar autobusų stoties siuntų skyrių.
8.2 Klientas, užsakymo metu pasirinkęs pristatymo paslaugą, privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
8.3 Klientas prekes įsipareigoja priimti pats, arba tai turi atlikti asmuo, kuris yra nurodytas gavėjo informacijoje. Tuo atveju, kai Klientas arba gavėjas negali patys priimti užsakymo, o prekės yra pristatytos nurodytu adresu, tačiau šeimos nariams arba asmenims, esantiems nurodytame adrese, klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl subjektui netinkamo prekių pristatymo.
8.4 Užsakymus pristato Alesandra internetinė parduotuvė, jos įgaliotas asmuo arba partneriai.
8.5 Prekių pristatymo mokestis yra skaičiuojamas atsižvelgiant į prekių pristatymo vietą, svorį bei pasirinktą pristatymo būdą.
8.6 Prekes, kurios yra pristatomos Lietuvos paštu, gali gavėjas atsiimti artimiausiame pašto skyriuje pateikdamas pašto darbuotojui siuntos pranešimą ir savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
8.7 Prekes, kurios yra siunčiamos per autobusų siuntų skyrių, galite atsiimti savo miesto autobusų stoties siuntų skyriuje, pateikdami savo asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Atsiimti užsakymą gali tik asmuo, kuris yra nurodytas kaip gavėjas.
8.8 Prekes, kurios yra pristatomos kurjeriu, gali atsiimti asmuo, kuris yra nurodytas kaip gavėjas. Jei asmuo nerandamas pristatymo vietoje, siunta yra paliekama šeimos nariui arba kitam asmeniui, esančiam pristatymo vietoje.
8.9 Internetinė parduotuvė įsipareigoja pristatyti prekes pagal pristatymo nurodytus terminus. Visi pateikti terminai yra preliminarūs ir nėra taikomi tais atvejais, kai Alesandra internetinė parduotuvė neturi sandėlyje reikiamų prekių, informuojant klientą apie esantį prekių trūkumą. Taip pat klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų veiksnių ar nuo internetinės parduotuvės nepriklausančių aplinkybių. Visais atvejais Klientas yra nedelsiant informuojamas.
8.10 Internetinė parduotuvė yra atleidžiama nuo atsakomybės, jei užsakymas Klientui nėra pateikiamas arba nėra pateikiamas laiku dėl pačio kliento kaltės arba nuo Alesandra Internetinės parduotuvės nepriklausančių aplinkybių.
8.11 Klientas, gavęs siuntą, privalo kartu su įgaliotu atstovu perduoti siuntą patikrinti siuntos būklę bei pasirašyti perdavimo - priėmimo dokumentą. Jei Klientas arba gavėjas pasirašo siuntos perdavimo - priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Klientas pastebėjęs, kad prekės pakuotė yra pažeista, privalo tai pažymėti perdavimo - priėmimo dokumente bei surašyti laisvos formos prekės neatitikimų aktą. Klientas neatlikęs šių veiksmų, negalės susigrąžinti pinigų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nepriklauso nuo Alesandra internetinės parduotuvės.
8.12 Prekių pristatymas yra vykdomas darbo dienomis.
8.13 Jei klientas neatsiima prekės arba specialiai nurodo klaidingą adresą ir dėl šių priežasčių Alesandra internetinei parduotuvei susidaro papildomos išlaidos, privaloma apmokėti visas susidariusias išlaidas bei susimokėti 50Eur (penkiasdešimt eurų) baudą.
8.14 Jei dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių, Kurjeris neturėjo galimybių pristatyti prekes, Kurjeris papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinas pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Kitu atveju, kliento, kuris tris kartus nepriima siuntinio, prekės yra grąžinamos Alesandra internetinei parduotuvei, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku.
8.15 Detalesnė informacija apie prekių pristatymą yra pateikiama internetinės parduotuvės skyriuje „Prekių Pristatymas“.